Friday 21 October 2011

Julie Woon Suke Lelaki Melayu



Pelakon yang meningkat naik namanya, Julie Woon kini dalam proses pencarian jodoh aka teman kekasih hati. Yang menjadi perbualan disini adalah Julie tidak kisah kalau kekasih hatinya itu orang Melayu bahkan episod percintaannya dengan Qi (host Jalan-Jalan Cari Makan) yang sudah terbuku dahulu menjadikan Julie tidak berputus asa mencari Orang Melayu sebagai teman hidup.
Sesuatu yang pelik memandangkan berlainan suku bangsa/etnik, percintaan seperti ini jarang berlaku. Julie juga berharap selepas ini dia tidak akan mencari cinta dengan dari golongan selebriti malahan dia inginkan dapat bercinta dengan lelaki di luar sana. yuhuu.. ada peluang korang.




petikan mStar "Jika ada jodoh saya tidak menolak untuk berkahwin dengan lelaki Melayu suatu hari nanti. Soal hati dan perasaan bukan bergantung kepada bangsa atau agama seseorang itu. Ia datang dengan sendiri..


"Saya pernah menjalinkan hubungan dengan orang dari dalam industri jadi kalau boleh selepas ini tidak mahu lagi kerana tumpuan lebih diberikan kepada hubungan itu dan bukannya kerjaya saya..


"Saya serahkan kepada takdir dan tidak terlalu begitu mengharap," katanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...